Čo je to obsahový marketing a aké sú jeho ciele

Obsahový marketing je založený na vytváraní skutočne kvalitného a hodnotného obsahu už v akejkoľvek forme. Či ide o text, video, grafiku či audio. Obsah by mal byť natoľko prínosný a zaujímavý pre cieľovú skupinu, aby bol následne zdieľaný na sociálnych sieťach alebo aby sa na obsah odkazovalo.

Cieľom obsahového marketingu ale nie je samotný predaj produktov alebo služieb. Vytváraním a publikovaním skutočne kvalitného obsahu dokáže značka budovať svoju hodnotu, dôveryhodnosť či profesionalitu.

Obsahový marketing si vyžaduje prípravu, zvolenie správneho druhu obsahu alebo jeho kombináciu, poznanie cieľovej skupiny, vlastnú stratégiu a účasť ďalších marketingových nástrojov. Výsledky obsahového marketingu sa ale môžu prejavovať dlhodobo.

Vo veľkej miere sa dnes využíva pri budovaní obsahového marketingu hlavne text. Veľmi dobre výsledky prináša hlavne jeho kombinácia s videom či grafikou.

Kontaktujte nás

Aký je obsahový marketing od ContentPress

Kvalitný obsahový marketing za prijateľnú cenu
Rýchle dodanie rôzneho druhu obsahu
Obsah vytváraný na mieru zákazníka

Nechajte obsahový marketing na nás

Veľmi radi Vám poradíme pri príprave obsahového marketingu alebo jeho stratégii. Pripravíme Vám samotný obsah alebo zabezpečíme jeho publikáciu. Od produktovej fotografie či videa cez rozhovory a články až po recenzii či video-recenzii vašich produktov a služieb. A ešte omnoho viac.

Veľmi obľúbenou a často využívanou službou, ktorú naši klienti využívajú je práve copywriting.

V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať.

Naši spokojní klienti

Ladies Fitness
R+R Fitness
Winners Group
Winners Group
Suits original
suits by DURKA®
carapp
Carapp.info