Zabezpečenie a potlač reklamných predmetov

Dôležitosť reklamy v akomkoľvek podnikaní snáď v dnešnej dobe netreba zdôrazňovať. Aj najlepší produkt alebo služba nestačí, ak nie je dostatočne propagovaný, pretože sa k ľuďom jednoducho nedostane.

V súčasnosti kraľuje reklame online marketing, no netreba podceňovať ani tradičnú formu reklamy ako sú reklamné predmety. Tie sú užitočné pre akýkoľvek druh podnikania, aj keby išlo len o čisto internetové podnikanie. S ľuďmi, klientmi, zákazníkmi, partnermi či dodávateľmi  sa predsa stretávame stále.

A práve reklamné predmety ľudí vo veľkej väčšine potešia a je pravdepodobné, že si ich nechajú dlhodobo. Ide tak o účinnú formu reklamy, ktorá by mala byť súčasťou marketingovej stratégie každej firmy.

Výhody reklamných predmetov:

Reklamné predmety sú nositeľom vášho imidžu a značky. Tiež dokazujú, že je vaša firma profesionálna, keďže dbá aj na detaily. Vhodne zvolené reklamné predmety môžu predstavovať veľmi trvácnu reklamu, ktorá zostane viditeľná aj bez dodatočných nákladov.

1. Reklamné predmety podporujú firemné povedomie a zapamätateľnosť

Reklama neslúži len na oslovenie nových ľudí, rovnako buduje aj firemnú značku. Vaša značka vás identifikuje na trhu a odlišuje od konkurencie, preto je potrebné šíriť jej povedomie. To je jedna z výhod reklamných predmetov, keďže predstavujú viditeľnú a dlhotrvajúcu prezentáciu firmy.

Napr. také perá, hrnčeky alebo prívesky sa ľuďom opakovane dostávajú do rúk, čím sa im vaša značka dostáva do povedomia a zapamätajú si ju. Vďaka tomu sa na vás v prípade potreby pravdepodobne obrátia a stanú sa z nich zákazníci. Preto ide o dlhodobú prezentáciu firmy v každodennom živote, navyše za pomerne nízku cenu. Reklamný predmet zároveň púta pozornosť lepšie ako klasický predmet, čím si človek vašu značku o to skôr zapamätá.

2. Reklamné predmety sú praktické

Zrejme najväčšia výhoda reklamných predmetov je to, že pôsobia nenútene a človeku prinesú aj praktický úžitok. Akýkoľvek bežný predmet sa môže stať reklamným nosičom vašej firmy. Prvotným účelom je však praktické využitie a reklama je len ako bonus, pretože ľudia sa na reklamné predmety nepozerajú primárne ako na reklamu.

Ak budú predmety využívať, reklama bude pôsobiť podvedomo a postupne sa im vryje do pamäti. Takto budú vaše povedomie nie len budovať, ale aj nepriamo šíriť, pretože tieto predmety uvidia zrejme aj iní ľudia.

Je však dôležité, aby boli reklamné predmety kvalitné, pretože inak môžu pôsobiť príliš lacno a naopak skôr odradiť. Ak je reklamný predmet kvalitný, človek ho bude využívať a takto si vybaví aj vašu firmu, čo žiaľ platí aj naopak.

3. Reklamný predmet je originálny a cenený darček

Ľudia všeobecne milujú darčeky a veci zadarmo. Dostať niečo zadarmo jednoducho poteší a práve túto emóciu môžete spojiť s vašou značkou a obdarovať ľudí vaším reklamným predmetom. Niektorí dokonca propagačné predmety zbierajú, čo robí tento druh reklamy veľmi ceneným.

Darovaný predmet ľudia naozaj uvítajú, čo u nich vedome alebo podvedomo vylepší imidž vašej firmy. Tým sa zvyšuje šanca, že sa na vás obrátia ako zákazníci a to aj opakovane. Navyše sú tieto predmety viac než vhodné do rôznych súťaží alebo ako forma sponzoringu.

Výber vhodných reklamných predmetov

Takmer každý fyzický predmet môže byť nosičom loga a názvu firmy, teda reklamy. Avšak reklamný predmet by mal byť vyrobený vždy na základe vašej cieľovej skupiny a rozpočtu. Dôležitá je určitá spojitosť predmetu s vašou firmou a jeho praktický účel.

Napr. v kancelárskom prostredí sú vhodné reklamné hrnčeky, perá, ceruzky, zápisníky a podobne. Naopak v kaviarni sú vhodné zapaľovače či textilné tašky, v IT sektore reklamné USB kľúče, šnúrky na krk atď.

Rovnako je potrebné zvážiť aj ročné obdobie a či pôjde napr. o sezónne vianočné darčeky alebo o predmet pre celoročné využitie. Ak ide o predmety, ktoré sú určené pre pravidelné používanie, je lepšie staviť na kvalitu, aby zbytočne neskončili zabudnuté v šuplíku alebo horšie v koši.

Po vybratí reklamných predmetov je následne dôležitý aj samotný grafický návrh potlače. Grafika by mala byť originálna a jednoduchá, aby bola zapamätateľná. Najčastejšie sa teda potláča logo, názov firmy či základne informácie a jednoduchá grafika. Reklamné predmety však môžu byť aj gravírované.

Výroba reklamných predmetov u nás

U nás dokážeme zabezpečiť rôzne kancelárske predmety, produkty, príslušenstvo či textil a ich samotnú potlač.

Konkrétne ponúkame potlač a gravírovanie reklamných predmetov ako sú:

  • perá a ceruzky
  • kľúčenky, prívesky
  • šnúrky na krk
  • textilné tašky
  • USB kľúče
  • hrnčeky
  • magnetky
  • odznaky
  • textil ako sú tričká, mikiny, nohavice atď.

Reklamné predmety ponúkame už od jedného kusu, preto sú tieto služby vhodné aj pre malé prevádzky. Či už vlastníte kaviareň, reštauráciu, predajňu, výrobný podnik alebo podnikáte v inej oblasti. Reklamné predmety sú rozhodne výhodnou možnosťou pre podporu firemnej marketingovej stratégie.

Nielen, že sú cenovo dostupné ale hlavne majú dlhodobú životnosť a ide len o jednorazový náklad, ktorý si nevyžaduje ďalšie financovanie.

Reklamné predmety podľa vlastných požiadaviek

Zabezpečte svojim zamestnancom, partnerom, blízkym či zákazníkov originálne reklamné predmety podľa vlastných požiadaviek. U nás tiež ponúkame tvorbu vlastného merchu, teda produkty, ktoré môžete pod vašou značkou predávať ďalej svojim fanúšikom.

Pri osobnej návšteve si tak môžete vybrať rôzne predmety z našich katalógov. My vám pripravíme grafický návrh spolu s cenovou ponukou a po schválení sa pustíme do práce. Neváhajte nás kontaktovať.