Vizitky – od ich vzniku až po súčasnosť

Vizitky sú jedným z najefektívnejších marketingových nástrojov, ktoré sa dnes používajú. Sú uložené na nástenkách, v peňaženkách, zásuvkách, sme s nimi v kontakte denno-denne, ale len málo ľudí vie, ako vlastne súčasná vizitka vznikla. Vizitky majú fascinujúcu históriu, keďže sa do súčasného známeho formátu vyvinuli z niekoľkých predchodcov. Traja hlavný predchodcovia vizitiek, ktorý zmenili náš moderný systém predstavovania sa boli: doručiteľské kartičky, návštevné a obchodné karty. Tieto karty boli prvé formy reklamy, ako aj symboly osobného a obchodného statusu. Aj dnes sú…

PONUKA PRE SEO AGENTÚRY: Využite septembrovú akciu na publikovanie článkov za bezkonkurenčné ceny!

Prichádza mesiac september. Prvé ochladenie a s ním aj štart novej sezóny. V agentúre ContentPress sme sa rozhodli osláviť “začiatok sezóny” zľavami na publikovanie článkov. Aké sme si pre Vás pripravili zľavy za publikovanie článkov na september? Z nášho širokého portfólia stránok vyberáme následovne weby: onlinecestovanie.sk 10 eur / bežná cena 15 eur onlinepeniaze.sk 10 eur / bežná cena 15 eur onlinebyvanie.sk 10 eur / bežná cena 15 eur onlinelekar.sk 10 eur / bežná cena 15 eur onlinegym.sk 10…

Ako založiť s.r.o. – jednoducho, rýchlo a pohodlne

Spoločnosť s ručením obmedzeným patrí medzi najobľúbenejšie formy podnikania na Slovensku. Založiť si s.r.o. je však pomerne rozsiahla a komplikovaná záležitosť. Keďže je každá firma iná a má svoje špecifiká, je potrebný individuálny prístup, no kroky a požiadavky pre založenie sú pre všetkých rovnaké. S.r.o. môže založiť najmenej jeden a najviac 50 zakladateľov. Zakladateľom môže byť fyzická aleboprávnická osoba ako už iná s.r.o. alebo a.s. Základné imanie spoločnosti alebo spoločníkov s.r.o. je spolu minimálne 5000€. Potrebujete mať určeného správcu vkladu, ktorý je zvyčajne spoločník a výška vkladu každého spoločníka je minimálne 750€ . ČO VŠETKO JE POTREBNÉ VYBAVIŤ?…

Nová firemná web stránka nemusí byť finančne náročná

Približne 44 až 51% malých firiem nemá vlastnú webovú stránku. V dnešnej modernej technologickej dobe je to až šokujúce. Ľudia dnes pri kúpe služby alebo produktu najprv hľadajú na internete, či už  kvôli informáciám alebo referenciám a až potom konajú v realite. To dáva konkurenčnú výhodu tým, ktorí majú kvalitný profesionálny firemný web. Ak nemáte vlastný firemný web, pripravujete sa o najväčší a najlepší cenovo dostupný marketingový nástroj. Pre každú firmu by mala byť vlastná webová stránka jednou z najdôležitejších investícii,…

Ponuka pre SEO agentúry: Rozšírili sme ponuku webstránok pre publikovanie PR článkov

Už je to nejaká doba, kedy sme po prvý krát začali spolupracovať s prvou SEO agentúrou a ponúkli jej možnosť uverejňovať PR články na našom prvom blogu. ? Dnes sa v našej databáze nachádza viac než 120 online magazínov, webstránok a blogov, kde majú naši partneri možnosť publikovať reklamné články, PR články, produktové recenzie, rozhovori a tlačové správy. Dnes už spolupracujeme s niekoľkými SEO agentúrami, PR agentúrami a digitálnymi agentúrami zo Slovenska a Českej republiky. Okrem…

Čo je to content marketing alebo obsahový marketing – vysvetlenie

Ak sa zaujímate o online marketing už nejakú dobu, slovné spojenie “content marketing” by vám nemalo byť cudzie. Možno úplne neviete, čo to znamená, ale určite ste o content marketingu buď počuli alebo niekde čítali. Tento článok je tu ale preto, kto chce dostať podrobné vysvetlenie, čo to content marketing je.   Čo je to content marketing? Aká je definícia? Content marketing alebo tiež obsahový marketing je technika, ktorej hlavným prostriedkom je obsah. Ide o…

NÁVOD: Ako by mal vyzerať PR článok, ktorý bude magnetom pre čitateľov

PR článok alebo SEO článok by nemal byť len suchým a nudným článkom v rozsahu 1 normostrany a plný kľúčových slov. Dnes by mal skutočne kvalitný PR článok nemal vzniknúť len z dôvodu zaujať vyhľadávať Google ale tiež  by mal mať pridanú hodnotu pre samotného čitateľa! Poďme sa spoločne pozrieť na to, ako pripraviť zaujímavý a hodnotný PR článok tak, aby zaujal nie len vyhľadávač Google, ale aj samotného čitateľa a motivoval ho k čítaniu…

NÁVOD: Ako získať spätné odkazy na web

Chcete optimalizovať firemný web pre vyhľadávače? Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webstránky? Riešením je neustále a organizované získavanie spätných odkazov smerujúcich na vašu stránku alebo eshop. Dnes si teda povieme, ako získať spätné odkazy na web alebo ako robiť linkbuilding. Ak chcete uspieť v záplave konkurencie vo výsledkoch vyhľadávania na Google, je potrebné získavať spätné odkazy na stránku. Hovoríme tomu linkbuilding. Organizované a systematické získavanie kvalitných spätných odkazov bude mať za následok optimalizovanie webu vo vyhľadávači Google….

Kvalitná firemná webstránka nemusí stať veľa peňazí

Koľko stojí kvalitná firemná webstránka, ktorá dobre vyzerá, je rýchla, použiteľná no mobilných zariadeniach a hlave predáva?! O tom, ako ma vyzerať nová firemná webstránka sme si už písali v predchádzajúcom článku. Responzívny dizajn, rýchlosť, moderný dizajn či intuitívne rozloženie prvkov firemného webu. Na to všetko by klient ale hlavne spoločnosť, ktorá bude na tvorbe webstránky pracovať určite nemala zabúdať. Koľko ale nová A kvalitná firemná webstránka môže stáť peňazí? Samozrejme univerzálna odpoveď neexistuje. Nemusí…

Náš projekt BOHATYOTEC.SK – návštevnosť, možnosti inzercie a čo ďalej?

Koncom roku 2014 sme spustili náš projekt BOHATYOTEC.SK – online magazín, ktorý ma za úlohu popularizovať finančnú gramotnosť, biznis, investovanie alebo MLM. Ubehol už nejaký čas a my teda môžme začať vyhodnocovať a prijať prvé stanovisko ako ďalej.   Projekt BOHATYOTEC.SK v číslach Návštevnosť stránky bohatyotec.sk od jej založenia neustále rastie. Poďme sa pozrieť priamo na grafy Google Analytics:   Možnosti inzerovať na stránke BOHATYOTEC.SK Na stránke bohatyotec.sk momentálne ponúkame niekoľko možností inzerentom. Čísla návštevnosti…