Prečo mať responzívny web a aké sú jeho výhody?
Je známe že google zvýhodňuje responzívny web pred neresponzívnym a to hlavne u užívateľov ktorí vyhľadávajú informácie na mobilných zariadeniach.
To znamená že by mali majitelia web stránok, ktoré nie sú optimalizované pre mobilné zariadenia spozornieť.
Aký je to responzívna webstránka
Responzívny web je v podstate špeciálne upravená stránka, tak aby sa zobrazovala čo najlepšie na každom zariadení – PC, notebook, tablet, mobilný telefón.
Každé z týchto zariadení má iné rozlíšenie, iné rozloženie prvkov… teda malo byť mať v prípade, že je web responzívny.
Cez aké zariadenie Vás hľadá zákazník?
Návštevníci sa na vašich stránkach orientujú inak na PC, laptope, tablete či na mobile.
Návštevníci, ktorí navštívili vašu stránku na mobile ju vnímajú inak ako na PC. Neresponízvny web je na mobilných zariadenia ako napríklad smartfón neprehľadný a drvivá väčšina návštevníkov okamžite web opúšťa.
Je nepríjemné keď musia zoomovať (zväčšovať) aby mohli kliknúť na tlačítko, názov článku, odkaz či na tlačidlo kúpiť.
Responzívny dizajn ako nevyhnutnosť!
Responzívny dizajn webu je v dobe mobilných technológii nevyhnutnosť. Práve aj pre politiku, ktorú zaviedla spoločnosť Google. Responzívny dizajn webu má prednosť!
V prípade, ak ešte nemáte responzívny dizajn webu, blogu alebo eshopu, obráťte sa na profesionálov, ktorí vám pomôžu vyriešiť tento problém.
Vďaka responzívnej webstránke sa dokážete posunúť vo vyhľadávaní na vyššie pozície. Vaši zákazníci budú mať väčší komfort pri prezeraní vašich stránok a uľahčíte im aj nákupný proces.
Skontrolujte, či je Váš web responzívny
Použite na to nástroj na kontrolu webu https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/
Tu si skontrolujete či je váš web optimalizovaný pre mobilné zariadenia a ak nie, tak vám odporúčame si takýto web zaobstarať.
V konečnom dôsledku je vaša firemná web-stránka vaším najlepším obchodníkom, ktorý pre Vás pracuje 24 hodin denne, 7 dni v tyždni.
Preto sa na responzívnom webe určite neoplatí šetriť
Zaujímate sa o tvorbu novej firemnej webstránky, eshopu či nadupaného blogu? Neváhajte nás kontaktovať a dohodnite si s nami nezáväzné stretnutie.