Dnes vám prinášame náš zoznam najlepších B2B web stránok
Najlepší internetoví predajcovia zažili silný rast v dôsledku prudkej migrácie výrobcov a veľkoobchodníkov na online platformy ako sú B2B web stránky
Podľa nedávnych správ analytici predpovedali, že príjmy, ktoré generujú celosvetové webové stránky elektronického obchodovania B2B, by mali do roku 2020 dosiahnuť celosvetový predaj vo výške 6,7 bilióna USD.
S takmer 50% odberateľov B2B, ktorí tvrdia, že uprednostňujú nákupy súvisiace s prácou na webových stránkach B2C, neexistuje žiadna iná možnosť elektronického obchodovania pre podniky, než prispôsobiť sa čo najrýchlejšie.
Nuž, od jednoduchej úlohy to má ďaleko. Elektronický obchod medzi firmami je zložitejší ako model Business to Customer (B2C). Konkrétne, pokiaľ ide o kolísavé ceny a objemy veľkých objednávok.
Avšak, pre tie online B2B web stránky, ktoré na to idú správne, čakajú naozaj bohaté odmeny.
Najlepšie B2B web stránky: Keď je funkčnosť dokonalá
Hlavným cieľom B2B web stránok je uľahčiť zákazníkom komunikáciu s predajcom. Čím jednoduchšia je, tým viac si ju zákazníci obľúbia. Je čas pozrieť sa na niektoré z najlepších spoločností v oblasti B2B z hľadiska funkčnosti web stránok.
Pri hľadaní najlepších príkladov B2B projektom sme venovali veľkú pozornosť funkčným a intuitívnym aspektom B2B web stránok.
Ako definujeme najlepšie príklady B2B web stránok?
Pokiaľ ide o B2B web stránky, je to všetko o dizajne, funkciách a funkčnosti.
Najprv si vytvorme zoznam typických funkcií, ktoré musia mať:
- Prispôsobené funkcie
- Prispôsobiteľné ceny a zmluvy / Prispôsobené ponuky a propagačné akcie
- Self-service option for process flexibility
- Hromadné, opakované a plánované objednávanie pre pravidelných zákazníkov
- Interakcia: angažovanosť zákazníka prostredníctvom sociálnych médií alebo fóra webových stránok
- Integrácia pre bezproblémový zážitok používateľa
Medzi najlepšími praktikami B2B elektronického obchodu nájdete:
- ”Call to action” tlačidlá, zachytávajúce pozornosť na každej stránke
- interakčné tlačidlá, ktoré pomáhajú zákazníkom ľahko kontaktovať predajcu alebo dodávateľa produktu
- užívateľsky príjemné vyhľadávanie stránok s funkciami automatického dokončovania, obrázkami a výpismi podobných produktov
- ľahko dosiahnuteľné nástroje, napr. porovnávacie funkcie a filtre
- jednoduchá navigácia
- vizualizácie produktov
Dúfame, že nasledujúce zoznamy najlepších B2B web stránok vám poskytnú množstvo inšpirácií pre váš ďalší projekt.
Danish Water Technology ?
DWT je riešenie pre vodovodnú infraštruktúru pre domácnosti a zariadenia. Táto B2B web stránka sa stala ukazovateľom ambície Dánska nájsť a rozvíjať lepšie, lacnejšie a efektívnejšie spôsoby nakladania s vodohospodárskymi technológiami.
V podstate je to interaktívna mapa mestského bloku, ktorá postupne vysvetľuje, ako funguje obeh vody. Future Water City (dánska vodohospodárska technológia) B2B web stránka prezentuje zbrusu nové vodné technológie prostredníctvom interaktívnych prvkov dizajnu.
V podobnom duchu zákazníci skúmajú sekcie webových stránok. Každá z nich sa potom vysvetľuje vlastnou vyhradenou vstupnou stránkou. Vynikajúci dizajn, ktorý vás dokáže dlho udržať nalepený na túto webovú stránku.
ACME
ACME je významným dodávateľom tovarov a obalov pre prepravcov a logistických operátorov. Každá farba, obraz a obsah na svojich stránkach elektronického obchodu B2B by mali vyvolať emocionálnu odozvu od zákazníkov.
Žlté animácie sa premenia na textové titulky a potom sa krásne usadia na tmavosivom pozadí. Nové úseky sú úhľadne prenesené zdola, aby sa usadili na príslušné miesta.
Táto B2B web stránka je navrhnutá takým spôsobom, aby používatelia mohli jasne vidieť, že je zameraná na tri cieľové skupiny: odosielateľov, maloobchodníkov a podnikových logistických pracovníkov.
Na druhej obrazovke uvidíte niekoľko blokov, z ktorých každý predstavuje konkrétny druh služby. Každý užívateľ je tak vedený do časti stránky, o ktorú sa najviac zaujíma.
Kvalitné fotografie produktov a jedinečné, ohromujúce rozloženie prezentujú svoje produkty a služby efektívne. Toto je jeden z najvýznamnejších príkladov, ako navrhnúť dobré webové stránky elektronického obchodu B2B.
Firerock
Firerock poskytuje klasické, nadčasové stavebné materiály pre vlastné domy a využíva fotografie na prezentáciu svojich produktov. Táto webová stránka obchodného podnikania je veľmi ľahká a jednoduchá.
Bezproblémovo mieša podnik s radosťou: najnovšie trendy v domácej architektúre a vzdelávací blog o tom, ako optimalizovať a vylepšovať budovanie moderných domov.
Profil FireRock je predstavený svojimi vlastnými produktmi a upozorňuje na interiéry, ktoré zahŕňajú kúsky navrhnuté ich značkou. Patria medzi ne krby, drevené podlahy a dlažby, verandy, terasy, kúpeľňové priestory a soláriá.
Blake Envelopes
Napriek tomu, že Envelopes nemusia byť práve tým najvzrušujúcejším produktom na svete, táto B2B e-commerce webová stránka robí skvelú prácu, aby vyzerala ”cool”.
Blake Envelopes B2B webová stránka je považovaná za jeden z najinovatívnejších a najpresnejších príkladov B2B elektronického obchodu.
Blake je veľmi čisto a elegantne navrhnutá webová stránka elektronického obchodu, ktora má skvelú funkčnosť, intuitívny dizajn a úžasné výhody, ktoré predstavujú vzdelávanie a programy zodpovedného podnikania.
Rozsiahla paleta produktov, prezentovaná logickým spôsobom, predstavovala filtrovanú navigáciu a prehľadné vyhľadávanie stránok. Dobre premyslený dizajn umožňuje vyhľadávanie produktov podľa farby, rozsahu a štýlu, rovnako ako veľkosti balenia a typu.
AIIA
Aiia je B2B web stránka elektronického obchodu, ktorá ponúka značkové propagačné pomôcky pre podniky.
Hlavnou myšlienkou tejto webovej stránky elektronického obchodu je ilustrovať, že propagačné pomôcky môžu byť kreatívne a nepôsobiť lacným dojmom.
Vzhľadom k tomu, že každý zákazník hľadá emocionálne autentický zážitok online, Aiia je jedným z najlepších príkladov B2B v elektronickom obchode. Táto značka má svoju ”náladu” nastavenú na jedinečný štýl. Jasne farebné pozadie a pekne vykreslené obrázky určite prispievajú k tomuto dojmu.
Keď kliknete na konkrétny produkt, na celej obrazovke sa spustí promo klip. To vytvára emocionálne spojenie medzi zákazníkom a spoločnosťou. Poskytovanie tejto skúsenosti digitálne je veľmi dôležitou súčasťou úspechu online B2B predajcu.
Kekselias
Kekselias je spoločnosť zaoberajúca sa finančnými službami, ktorá sa špecializuje na investičný ? prieskum, úrokové trhy a analýzu menovej politiky.
S pomerne jednoduchým a minimalistickým dizajnom vstupnej stránky je dobre premyslený z hľadiska navigácie. Obrázky a prvky sa zvýraznia prejdením myšou na ne. Do zoznamu najlepších web stránok B2B e-Comemrce sme ju zahrnuli z dôvodu aspektu angažovanosti používateľov.
Spoločnosť vytvára pre svoju webovú stránku dodatočnú hodnotu prostredníctvom sekcie ”Články”. Jeho blog-ový prístup mení tento B2B e-Commerce webovú stránky na zdroj obsahu a citácie. Užívatelia môžu ľahko nájsť užitočné materiály o trendoch v oblasti aktív a investícií.
Ako môžete vidieť, spoločnosť opisuje svoje služby elektronického obchodovania B2B v 3 jednoduchých obrazovkách na svojich webových stránkach. Pristátie je doplnené ľavotočivým menu, ktoré zobrazuje počet noviniek a článkov Kekselias.
Bočné menu je však statické, ale obsahuje podčiarknuté odkazy a kategórie. To ukazuje používateľom možnosť kliknutia na titulky.
Alibaba
Čínsky Alibaba je jedným z najlepších príkladov B2B web stránok. Túto platformu pre podniky využíva viac ako 18 miliónov kupujúcich a predajcov z približne 240 krajín.
Spoločnosť e-commerce bola spustená v roku 1999 a teraz vlastní najväčšiu celosvetovú webovú stránku elektronického obchodu. V súčasnosti sa považuje za najväčšiu globálnu platformu elektronického obchodu pre malé podniky na celom svete.
Alibaba predstavuje obrovské množstvo tovaru vo viac ako 40 priemyselných odvetviach, od surovín po hotové výrobky. Hlavnou koncepciou skupiny Alibaba je spájať B2B podniky (predajcovia a kupujúci) namiesto priameho predaja produktov a služieb.
Grainger
Hlavným cieľom dobrej on-line B2B web stránky je uľahčiť zákazníkom komunikáciu s predajcom. Jednoduchosť objednávania je kľúčovým prvkom Grainger – popredného poskytovateľa priemyselných dodávok.
Ktoré funkcie vedia uľahčiť interakciu obchodným zákazníkom?
- Možnosť platby hosťom, bez vyžadovania prihlásenia na stránku
- Jasná dostupnosť produktov
- Jednoduché a stručné objednanie
- Rozšírené možnosti filtrovania vyhľadávania
- Všetky stránky obsahujú odhadované časy príchodu produktu na stránku produktu
- Dobre premyslená mobilná aplikácia
Mobilná aplikácia umožňuje používateľom nahrávať obrázky a chatovať s agentmi, ako aj skenovať čiarový kód, aby okamžite znovu objednal rovnaký produkt, čo je nenahraditeľné z hľadiska presnosti objednávky.
Vďaka tomu je nákupný proces jednoduchý a pohodlný, čím sa skracuje čas na opakované objednávky toho istého výrobku.
Komponenty sú intuitívne spojené; jednoduchosť navigácie, rýchle načítavanie web stránky, jednoduchý prístup ku kategóriám a zoznamu výrobkov. Vyhľadávanie je jasné a naozaj zaujme vašu pozornosť.
Ako jeden z najlepších B2B e-Commerce maloobchodníkov, Grainger má niektoré vynikajúce výhody oproti väčšine jeho konkurencie. Okrem toho, bohaté užívateľské rozhranie zvyšuje užívateľský komfort.
MasseyFerguson ?
MasseyFerguson je jedným z najlepších príkladov B2B elektronického obchodu, ktorý kreatívne využíva navigáciu. Je vybavený intuitívnym web dizajnom, ktorý predstavuje všetky funkcie jasným a elegantným spôsobom.
Existuje niekoľko domovských ponúk, ktoré upozorňujú zákazníkov na ponúkané riešenia. Môžete tiež vidieť druhú navigačnú lištu, ktorá zobrazuje konkrétne položky spoločnosti.
Napriek tomu, že B2B webová stránka spoločnosti MasseyFerguson je vybavená štandardnou horizontálnou navigačnou lištou, môžete si vybrať aj niekoľko ďalších možností, ako nájsť tovar, ktorý hľadáte.
Dobre premyslené kategórie a produkty prezentácie a vyhľadávač predajcov poskytujú lepší užívateľský komfort. Medzitým ostávajú stránky produktu ostré a jasné, čo výrazne šetrí čas.
Made-in-China
Čína ?? je teraz jedným z najlepších výrobcov na svete. Úspešne zachytáva svetový trh svojimi lacnými a kvalitnými výrobkami. Made-in-China je platformou B2B, kde kupujúci z celého sveta môžu ľahko pristupovať k čínskym značkám.
Bola založená v roku 1998 pod záštitou Focus Technology Co. Ltd. Made-in-China je tiež presláveným trhoviskom pre všetky marketingové aktivity B2B.
Oficiálnu web stránku tohto čínskeho B2B portálu môžete využívať v 11 rôznych jazykoch. Má 27 hlavných kategórií rôznych produktov s viac ako 3 600 podkategóriami.
Je to prvá B2B web stránka, ktorá vykonáva kontrolu nad splatnosťou faktúr a dodávkami tovaru. Podporuje čínske výrobky a pomáha im expandovať do sveta.
eWorldTrade
eWorldTrade je ďalšou zavedenou platformou pre všetky aktivity elektronického obchodu. Bola založená pred 10 rokmi a teraz slúži viac ako 500 000 registrovaným užívateľom.
Rýchlo rozširuje svoju databázu spoločností, aby pomohla svojim užívateľom ponúkať širokú škálu bezpečných, spoľahlivých a špičkových skúseností. Podporuje transparentnosť a kvalitu na oboch stranách.
Či ide o predaj B2B, obchodu B2C alebo o spotrebiteľský marketing, eWorldTrade je online agentúra, ktorá poskytuje komplexné riešenia pre všetky online obchodné aktivity.
Ak vám záleží na tom, aby ste svojim kupujúcim poskytli čo najlepší zážitok, ktorý je prispôsobený vašim konkrétnym potrebám podniku, potom potrebujete webovú stránku elektronického obchodu B2B, ktorá dokáže držať krok.
Môžete si vybrať z niekoľkých možností platformy B2B e-Commerce, ale nakoniec si budete musieť vybrať dodávateľa, ktorý zvládne vaše jedinečné požiadavky na branding, používateľské prostredie, prispôsobenie a integráciu.
Uvažujete nad vlastnou B2B web stránkou?
Nechali ste sa inšpirovať našim zoznamom skutočne skutočne kvalitných B2B web stránok? Rozhodli ste sa ako dodávateľ a výrobca vstúpiť do hlbokých vôd online biznisu? Chcete rozšíriť svoj biznis o nové trhy? Chcete expandovať do zahraničia?
Ak chcete mať skutočne kvalitnú web stránku, vyberte si kvalitného dodávateľa pre tvorbu firemnej web stránky? Neváhajte nás kontaktovať a vyžiadajte si cenovú ponuku na tvorbu B2B web stránky.