Koľko stojí kvalitná firemná webstránka, ktorá dobre vyzerá, je rýchla, použiteľná no mobilných zariadeniach a hlave predáva?!
O tom, ako ma vyzerať nová firemná webstránka sme si už písali v predchádzajúcom článku. Responzívny dizajn, rýchlosť, moderný dizajn či intuitívne rozloženie prvkov firemného webu. Na to všetko by klient ale hlavne spoločnosť, ktorá bude na tvorbe webstránky pracovať určite nemala zabúdať.
Koľko ale nová A kvalitná firemná webstránka môže stáť peňazí?
Samozrejme univerzálna odpoveď neexistuje. Nemusí to ale byť náklad v tisícoch eur. Kvalitný web s vyššie spomenutými vlastnosťami si dokážete nechať vytvoriť profesionálnou firmou už od 750 eur.
Takáto kvalitná firemná webstránka môže vyzerať aj následovne:
Prepravná poločnosť BOJKUN – www.bojkun.sk
- firemná webstráka vo viacerých jazykoch (nemecky, anglicky)
- objednávací formulár
- možnosť zaslať životopis
- responzívny dizajn
- fotogaléria
- kompletná grafická úprava
- správa firemnej webstránky
- hosting
Salón suits by ĎURKA – www.suits.sk
- firemná webstráka vo viacerých jazykoch (nemecky, anglicky)
- kontaktný formulár
- responzívny dizajn
- fotogaléria, videogaléria
- kompletná grafická úprava
- livechat
- SEO
- PPC kampaň
- blog a tvorba obsahu pre blog
- referencie
Čerpacia stanica a rozvoz pohonných hmôt MAJAK – majaksro.sk
- tvorba webstránky na mieru
- responzívny dizajn
- fotogaléria
- správa webstránky
- tvorba textov
- hosting
Spoločnosť DURKA – www.durka.sk
- tvorba webstránky
- foto-galéria
- kontaktný formulár
- textový obsah
- úprava grafiky
- hosting
Naši klienti v mnohých prípadoch využívajú aj naše riešenie pre hosting a správu webstránok. Správa firemnej webstránky z nej robí kvalitnú webstránku.
Rozšírenia ale aj samotná použitá technológia by mala byť kontrolovaná a pravidelne aktualizovaná aby sa zachovala rýchlosť bezchybná funkcionalita, stabilita a funkčnosť webu.
Len v takomto prípade môžem hovoriť o kvalitnej firemnej webstránke!
Pri tvorbe kvalitnej firemnej webstránky je potrebne vziať do úvahy požiadavky klienta ale tiež budúcich či súčasných zákazníkov. Je potrebné poznať trh, zákon a vyhľadávač Google.
O tom, čo všetko ma spĺňať a obsahovať firemná webstránka vzhľadom k legislatíve si môžme napísať v budúcom článku.
Ak máte záujem o tvorbu novej web stránky, neváhajte nás kontaktovať a dohodnúť si s nami nezáväzné stretnutie.