Potrebujem novú firemnú webstránku – responzívnu, modernú a za normálne peniaze!

Naozaj potrebujete novú firemnú webstránku?

Máte web ale nepredáva? Máte web, ktorý ešte nie je responzívny? Máte web, ktorý vyzerá ako by vznikol v roku 2009? Ešte nemáte bezpečnostný SSL certifikát? Čo si asi tak teraz hovoríte? Jednoducho…

Potrebujem novú firemnú webstránku

A najlepšie modernú webstránku s responzívnym dizajnom, inteligentne navrhnutú tak, aby ju zákazník vedel intuitívne ovládať, dokázal nás kontaktovať a hlavne nech to nestojí tisíce eur!

Ako ma vyzerať nová firemná vebstránka?

Sme v roku 2016-2017 a trendy sú jasne dané. Na webe vládne jednoduchosť, minimalizmus, rýchlosť a mobilita. Čo to ale znamená?

  • Nová firemná webstránka potrebuje responzívny dizajn!

Nová firemná webstránka by mala byť určite responzívna! Vyžadujú si to nie len užívatelia a teda vaši súčasní ale aj budúci klienti a zákazníci ale aj samotný Google. Ten dokonca v mobilnom vyhľadávaní logicky penalizuje neresponzívne webstránky. Teda aj firemné webstránky, ktoré nemajú svoj dizajn prispôsobený pre mobilné zariadenia ako sú tablety a smartfóny.

Jednoducho nemáte šancu dostať sa vo vyhľadávaní pred konkurenciu, ktorá vsadila na nový firemný web a teda aj novú a modernú technológiu, ktorá je pre ľudí, samotný google ale aj mobilné zariadenia pohodlná a preferovaná. Prečo sa dobrovoľne skrývať pred zákazníkmi, ktorý Vás hľadajú?

  • Nová firemná stránka má byť jednoduchá a intuitívna

Jednoducho povedané, návštevník Vašej firemnej stránky by sa nemal stratiť. Jednoducho by sa mal dostať ku katalógu produktov, k portfóliu Vašich služieb a k objednávkovému formuláru poprípade ku kontaktu.

Tápanie v množstve (možno) pre Vás dôležitých alebo „zaujímavých“ informácií návštevníka webstránky po niekoľkých sekundách jednoducho odradí. Návštevník stránky odchádza a hľadať bude u Vašej konkurencie.

  • Firemný web má vyzerať dobre (nie ako z roku 2006)

Webstránka, ktorá zaspala dobu a dizajn webu nebol aktualizovaný už roky pôsobí odpudivo. Firemný web by ale odpudivo pôsobiť nemal – práve naopak.

Niečo také si môže dovoliť iba niekto, kto nemá konkurenciu. Svieži a zároveň aktívny dizajn ma poukazovať a navádzať návštevníka webu k vykonaniu akcie a vzbudiť u neho záujem. Ukázať silné stránky a prezentovať firmu v tom najlepšom svetle.

responzívna webstránka

Koľko stojí nová firemná webstránka?

Nový firemný web môže stáť tisíce eur. Záleží to samozrejme od náročnosti a funkcionalít. Pravda je ale taká, že drvivá väčšina firemných stránok nepotrebujú drahé riešenia.

Riešenie na mieru môže byť v mnohých prípadoch za veľmi prijateľnú cenu. Viete si predstaviť nový firemný web vytvorený na mieru s responzívnym dizajnom – ktorý je prispôsobený pre mobilné zariadenia, ktorý je tvorený podľa najnovších dizajn trendov a zároveň je rýchly a to za cenu od 750 eur?

Ako taká webstránka môže vyzerať? Napríklad aj takto:

Ak hľadáte riešenie pre svoju firemnú stránku na mieru a za rozumnú cenu, nechajte si vypracovať cenovú ponuku od spoločnosti ContentPress. V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať.

Komentáre

Autor:
Lukáš Mikulaško
O mne:
Online podnikateľ, bloger a marketér. Autor knihy "Značka si ty!"
Viac článkov od Lukáš Mikulaško