Naozaj potrebujete novú firemnú webstránku?
Máte web ale nepredáva? Máte web, ktorý ešte nie je responzívny? Máte web, ktorý vyzerá ako by vznikol v roku 2009? Ešte nemáte bezpečnostný SSL certifikát? Čo si asi tak teraz hovoríte? Jednoducho…
Potrebujem novú firemnú webstránku
A najlepšie modernú web stránku s responzívnym dizajnom, inteligentne navrhnutú tak, aby ju zákazník vedel intuitívne ovládať, dokázal nás kontaktovať a hlavne nech to nestojí tisíce eur!
Ako ma vyzerať nová firemná vebstránka?
Sme v roku 2018-2019 a trendy sú jasne dané. Na webe vládne jednoduchosť, ochrana osobných údajov, rýchlosť načítania a mobilita. Čo to ale znamená?
-
Nová firemná webstránka potrebuje responzívny dizajn!
Nová firemná webstránka by mala byť responzívna! Vyžadujú si to nie len užívatelia a teda vaši súčasní ale aj budúci klienti a zákazníci ale aj samotný Google. Ten dokonca v mobilnom vyhľadávaní logicky penalizuje neresponzívne webstránky. Teda aj firemné webstránky, ktoré nemajú svoj dizajn prispôsobený pre mobilné zariadenia ako sú tablety a smartfóny.
Jednoducho nemáte šancu dostať sa vo vyhľadávaní pred konkurenciu, ktorá vsadila na nový firemný web a teda aj novú a modernú technológiu, ktorá je pre ľudí, samotný google ale aj mobilné zariadenia pohodlná a preferovaná. Prečo sa dobrovoľne skrývať pred zákazníkmi, ktorý Vás hľadajú?
-
Nová firemná stránka má byť jednoduchá a intuitívna
Jednoducho povedané, návštevník Vašej firemnej stránky by sa nemal stratiť. Jednoducho by sa mal dostať ku katalógu produktov, k portfóliu Vašich služieb a k objednávkovému formuláru poprípade ku kontaktu.
Tápanie v množstve (možno) pre Vás dôležitých alebo “zaujímavých” informácií návštevníka webstránky po niekoľkých sekundách jednoducho odradí. Návštevník stránky odchádza a hľadať bude u Vašej konkurencie.
-
Firemný web má vyzerať dobre (nie ako z roku 2006)
Webstránka, ktorá zaspala dobu a dizajn webu nebol aktualizovaný už roky pôsobí odpudivo. Firemný web by ale odpudivo pôsobiť nemal – práve naopak.
Niečo také si môže dovoliť iba niekto, kto nemá konkurenciu. Svieži a zároveň aktívny dizajn ma poukazovať a navádzať návštevníka webu k vykonaniu akcie a vzbudiť u neho záujem. Ukázať silné stránky a prezentovať firmu v tom najlepšom svetle.
Koľko stojí nová firemná webstránka?
Nový firemný web môže stáť tisíce eur. Záleží to samozrejme od náročnosti a funkcionalít. Pravda je ale taká, že drvivá väčšina firemných stránok nepotrebujú drahé riešenia.
Riešenie na mieru môže byť v mnohých prípadoch za veľmi prijateľnú cenu. Viete si predstaviť novú web stránku na mieru s responzívnym dizajnom – ktorý je prispôsobený pre mobilné zariadenia, ktorý je tvorený podľa najnovších dizajn trendov a zároveň je rýchly a to za cenu od 850 eur? Alebo potrebujete len optimalizovať web stránku, ktorú už máte?
Ako taká webstránka môže vyzerať? Napríklad aj takto:
Ak hľadáte riešenie pre svoju firemnú stránku na mieru a za rozumnú cenu, nechajte si vypracovať cenovú ponuku od spoločnosti ContentPress. V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať.